Suudi Arabistan'da Rusya yenilgisinin ardından 3 oyuncuya ceza geliyor...
Suudi Arabistan Federasyonu Başkanı Adel Ezzat, milli takımın Rusya karşısında 5-0'lık ağır yenilgi nedeniyle cezalandırılacağını açıkladı.
Ezzat, "Yenilgiden çok hayal kırıklığına uğradık. Kaleci Al-Mayouf, forvet El Sahlavi ve defans oyuncusu Omar Hawsawi ceza alacak" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.06.16 10:15