İÇ savaşın sürdüğü Suriye'de ordu birlikleri ile muhalifler arasında devam eden çatışmalarda yaralanan 9 kişi, sınırdan geçirilerek Kilis'e getirildi
.Suriye'nin Halep kentinde sabah saatlerinde ordu birlikleri ile Özgür Suriye Ordusu'na mensup muhalifler arasında çatışma çıktı. Çatışmada yaralanan 9 muhalif, yakınları tarafından araçlarla Kilis Öncüpınar Sınır Kapısı'na getirildi. Sınır hattında bekletilen ambulanslarla Kilis Devlet Hastanesi'ne götürülen yaralıların, acil serviste tedavisine başlanıldı. Hayati tehlikesi bulunan yaralılar ise Gaziantep'teki hastanelere sevk edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.07.15 10:30