Suriye'de özgür Suriye Ordusu bu sefer devlet TV'sine kanlı bir saldırı düzenledi.
Ülkenin başkenti Şam'daki kanal binasının üçüncü katında meydana gelen patlamada yaralıların olduğu belirtiliyor.
Saldırının ayrıca ulusal radyo kanalını da hedef aldığı bildirildi. Devlet televizyonu yayına bombalı saldırıya uğradıklarını duyurarak devam etti. Özel El İhbariye kanalı da saldırının ardından binadan çekilen görüntülere yer verdi. Yayınlanan görüntülerde gazeteciler yaralı meslektaşlarına yardım etmeye çalışıyor.
Suriye'de çatışmaların başladığı 17 aydan bu yana Şam'da intihar saldırıları meydana gelmişti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2012.08.06 09:54