Şam Büyükelçiliği personelinin gemiyle Türkiye'ye getirilmekte olduğu bildirildi.
Dışişleri kaynaklarından edinilen bilgiye göre, faaliyetleri askıya alınan Şam Büyükelçiliği'nin personeli dün itibarıyla Lübnan'ın Beyrut kentine getirildi.
Personelin Türkiye'den gönderilen bir gemiyle Beyrut Limanı'ndan alınarak, ülkeye getirilmekte olduğu belirtildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2012.03.26 21:01