Beşiktaş Onursal Başkanı Süleyman Seba hastaneye kaldırıldı.
Nisan ayı başında yüksek ateş rahatsızlığı ile yoğun bakıma alınan ve yaklaşık 10 gün kadar hastanede kalan Beşiktaş Onursal Başkanı Süleyman Seba yeniden hastaneye kaldırıldı. NTV Spor'un haberine göre vüvudunda aşırı sıvı kaybı olan Süleyman Seba hafta sonunu hastanede doktor gözetiminde geçirecek.
Sıvı takviyesi yapılan Seba'nın durumunun ciddi olmadığı bildirildi. Bünyesi zayıf olan Seba, ziyaretçiler nedeniyle bir olumsuzluk yaşamaması için tedbir amaçlı olarak yoğun bakım ünitesinde tutuluyor.
Süleyman Seba'nın 29 Nisan Pazartesi günü taburcu edilmesi bekleniyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.27 11:24