Konya'da yapımı devam eden statta iskele çöktü. Olayda 5 kişi yaralandı.
Olay, saat 01.00 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Şeyh Şamil Mahallesi'nde bulunan yeni stat inşaatında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, gece de devam eden çalışmalar sırasında tribünler için beton döküldüğü an iskele çöktü. Olayda, işçiler Hasan K. (31), Ahmet N. (26), Erkan D. (32), Muhammet G. (34) ve Adem D. (34) yaralandı. Olayı gören diğer inşaat işçileri sağlık, itfaiye ve polis ekiplerini arayarak yardım istedi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri ve itfaiyenin çalışmaları sonucu yaralılar göçükten çıkarıldı. Sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahale sonrası yaralılar ambulanslarla çeşitli hastanelere kaldırılarak tedavi altına alındı.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.12.04 08:26