Şırnak'ın Silopi ilçesindeki saldırıda ağır yaralan ve tedavi gördüğü hastanede şehit olan polis memuru Muhammed Onur Demir için Sivas Emniyet Müdürlüğünde tören düzenlendi
Şırnak'ın Silopi ilçesinde terör örgütü PKK üyelerince açılan hendekleri kapatmak isteyen güvenlik güçlerine düzenlenen saldırıda ağır yaralanan ve tedavi gördüğü hastanede şehit düşen 24 yaşındaki Muhammed Onur Demir için Sivas Emniyet Müdürlüğünde tören düzenledi. Sivas Valisi Alim Barut, törende yaptığı konuşmada, Türk milletinin şanlı tarihi boyunca milletin bölünmez bütünlüğü, birlik ve beraberliğin devamı, şeref ve haysiyetini korumak için nice şehitler verdiğini ve vermeye devam ettiğini söyledi. Sivas Emniyet Müdürü Turgay Çalışkan ise bir vatan evladını daha kaybetmenin acısının yaşandığını belirtti.
Şehidin babası Sefer ve annesi Kiraz Demir, tören boyunca polisler tarafından sakinleştirilmeye çalışıldı. Bu arada şehidin annesi, babası, kardeşleri ve bazı yakınları polis şapkası giydi. Şehit Demir'in cenazesi daha sonra Ulu Cami'ye götürüldü. Törene, şehidin yakınları, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ekrem Erdem ile AK Parti Sivas Milletvekili Hilmi Bilgin, MHP Sivas Milletvekili Celal Dağgez, emniyet teşkilatı mensupları, askeri erkan ile vatandaşlar katıldı.
BU MESAJI PAYLAŞMIŞ
Şehit Muhammet Onur Demir'in sosyal medya hesabından 2 Ağustos günü yaptığı son paylaşımı dikkat çekti. Şehit Demir sosyal medya hesabından son olarak Necip Fazıl Kısakürek'in ölümü anlattığı 'Hoş Geldi Safa Geldi' şiirinin dizelerini paylaşmış. Ölümün hoş geldiği sefa geldiğinin anlatıldığı şiirde şu dizeler yer alıyor:
"Gittiler, bana dünyam, birden bire boş geldi"
"Seçilmiş oldu eşyam, odalarım loş geldi"
"Gözlerim müebbette, günü gelir elbette"
"Gelir, melek nöbette, safa geldi hoş geldi"
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2015.08.09 14:04