Samsun Büyükşehir Belediyesi Huzurevi'nde kalan 'Şişko Nuri' lakaplı oyuncu Sıktı Sezgin, Cem Yılmaz, Yılmaz Erdoğan ve Ata Demirer'le aynı projede yer almayı çok istediğini söyledi.
Samsun Büyükşehir Belediyesi Huzurevi'nde kalan ve 6 yıldır okullarda çeşitli tiyatrolar sergileyen 'Şişko Nuri' lakaplı oyuncu Sıtkı Sezgin, hayatının çok güzel geçtiğini söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2014.10.10 14:44