Sinop'un Boyabat ilçesine bağlı Eğlence köyü, corona virüs tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.
Boyabat Kaymakamlığı'ndan yapılan yazılı açıklamada, İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulu'nun kararıyla Eğlence köyünde Covid-19 vakalarına rastlanılması üzerine ikinci bir değerlendirmeye kadar karantina kararı alındığı belirtildi.
Açıklamada "Köyün giriş ve çıkışlarının kapatılmasına, İlçe Jandarma Komutanlığı ve köy muhtarlarınca gerekli tedbirlerin alınmasına karar verilmiştir" denildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2020.07.07 22:03