Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, öğrenci evleriyle ilgili "Şikayet edenler gereğini sandıkta yapar" dedi.
Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu NTV'nin sorularını yanıtladı. Aylardır ilik beklenen Melis Akbaş'a uygun ilik bulunduğunun müjdesini veren Müezzinoğlu, öğrenci evleriyle ilgili de yorum yaptı.
Sağlık Bakanlığı Müşaviri Ahmet Özdinç'in "Saha araştırması yaptım, jinekologlarla konuştum. Kız öğrenciler arasında kürtaj patlaması var" tweeti nedeniyle disipline sevk edildiğini söyleyen Müezzinoğlu, "Böyle bir açıklamayı bu arkadaş neye göre yaptı, ama yanlış. Böyle bir veri varsa bakanlıkta vardır, ama bizde de yok. Kulaktan duyma bir bilgiyi de Saplık Bakanlığı statüsünde olan birinin Twitter'da paylaşmasını doğru bulmuyorum. Biz bu anlamda iç hukuk anlamda yapabileceğimiz ne varsa yaparız.Bakanlığın adını kullanarak kendi verisini kullanma hakkı yok. Bakanlıkta böyle bir veri olsa bile onun açıklama hakkı yok. Biz bize düşeni yapmayı başlattı" dedi.
"Görevden mi alacaksınız" sorusuna Müezzinoğlu "Müşavir sıfatını taşıyna birini benim görevden alma hakkım yok. Ancak disiplin soruşturması başlatabiliriz. Başlattık da" diye yanıt verdi.
Sağlık Bakanı öğrenci evleriyle ilgili "Demokratik ülkelerde siyasi partilerin bütün konularda yol haritası vardır. Toplumsal huzur için bir yol haritası vardır ve bunu deklare eder. AK Parti de bunu yaptı. Gençlerimizin gerek evlerde, gerek yurtlarda yaşamlarını düzenleyen tedbirler alınması hukuk devletinin bir sorumluluğudur. Eğer halk bundan rahatsız olursa, bunun gereğini sandıkta yapar.
Konut dokunulmazlığına müdahale yok. Olamaz da" şeklinde konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2013.11.07 14:59