Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Çaykur Rizespor geride kalan 5 haftada üstü üste iki maça aynı 11'le çıkamadı.
Çaykur Rizespor'un teknik direktörü "Şifo" lakaplı Mehmet Özdilek, mili takımda bulunan, formsuz, sakat ve cezalı futbolcular nedeniyle ligde oynanan 5 maçta 21 futbolcuya görev verdi.
Yeşil-mavili ekipte ligin ilk haftası oynanan Gençlerbirliği maçında ilk 11'de sahada yer alan Liban Abdi, Koray Altınay ve Murat Duruer, Beşiktaş deplasmanında yerini Orhan Ovacıklı, Filip Holosko ve Ümit Korkmaz'a bıraktı.
Beşiktaş karşısında görev alan Ali Adnan'ın Irak milli takımına gitmesi ve Kıvanç Karakaş'ın sakatlanması nedeniyle bu futbolcuların yerine ise Mersin İdmanyurdu deplasmanında Eren Albayrak ve Murat Duruer sahada yer aldı. Mersin İdmanyurdu deplasmanında alınan 2-0'lık yenilgi sonrasında ise Lualua, Ümit Korkmaz ve Kağan Söylemezgiller'in yerine Bursaspor maçında Sylevestre, Oboabona ve Engin Bekdemir ilk 11'de oynadı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.10.08 11:20