Bursa'da sıcaktan evlerine giremeyen vatandaşlar, sahura kadar parklarda duruyor.
Mesut DEMİR/BURSADABUGUN.COM
Sıcaktan bunalan Bursalılar, parklardan ayrılmıyor. Evlerin alev gibi yandığını belirten vatandaşlar, "Evlerde camı da, kapıyı da açsak duramıyoruz. Parklar en azından biraz esiyor. Sahura kadar burada oturup sohbet ediyoruz. Sahur yemeğini yedikten sonra yatabiliyoruz. Bazen sahur yemeğini bile parklarda yapıyoruz" dediler.
Esenlik Kafe'de sıcaktan kaçanların mekanı oldu. Her gece masaların tıklım tıklım dolduğunu belirten Esenlik Kafe işletmecisi Fehmi Duran, bazı müşterilerinin önceden rezervasyon yaparak masa ayırttığını, sıcak hava nedeniyle insanların ev yerine parkları tercih ettiğini, bunun da kendilerini memnun ettiğini söyledi.
Öte yandan Esenlik kanal boyunda su bisikletine binen çocuklar, bir yandan serinlemeye çalışırken, diğer yandan kanalda gezmenin keyfini yaşadı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.07.26 23:25