Frutti Extra Bursaspor Başkanı Başkanı Sezer Sezgin, Cedevita Olimpija galibiyetinin ardından açıklamalarda bulundu.
Frutti Extra Bursaspor'un Cedevita Olimpija'ı 85-83 yenerek EuroCup'ta yarı finale çıktığı maçın ardından Başkan Sezer Sezgin açıklamalarda bulundu.
'İyi ki Bursasporluyum' diyen Sezgin'in açıklamaları şu şekilde;
Mutluluk dolu bir gece yaşıyoruz. Bizim için bayram erken geldi ama henüz işimiz bitmedi. Kurulduğu günden bugüne hedefimiz olan Avrupa kupalarında bayrağımızı ve armamızı şan ve şeref ile dalgalandırdığımız için çok gururluyum. Oyuncularımız ve camiamızla gurur duyuyorum. İyi ki Bursasporluyum.
"İyi ki 𝐁𝐮𝐫𝐬𝐚𝐬𝐩𝐨𝐫𝐥𝐮𝐲𝐮𝐦"
Başkanımız Sezer Sezgin galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu pic.twitter.com/aYiszgU99w
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.04.28 02:29