Şeyma Subaşı, 30. yaşını dün gece renkli bir partiyle kutladı.
Kendini çok iyi hissettiğini söyleyen Subaşı, "Kimse bana 30'larda kendimi çok iyi hissedeceğimi söylemedi ve en iyi yanı, ben 30 yaşındayım ve benim ikizim gibi çok güzel bir kızım var. Keşke 30. yaş günümü dünyanın her yerinden tüm arkadaşlarımla kutlayabilseydim. Dün gece inanılmazdı! (Sanırım her zamanki gibi biraz fazla eğlenceliydi. Umarım yeni yaşım hayatım için bu kadar değerli anlar getirir" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2020.07.03 13:28