Büyük beğeniyle izlenen 'Öyle Bir Geçer Zaman Ki' dizisine senaristinden 100 bin TL'lik tazminat davası.
Kanal D'de yayınlandığı dönemde reyting rekorları kıran Öyle Bir Geçer Zaman Ki, final bölümü ile de oldukça ses getirmişti.
Başarılı yönetmen Zeynep Günay Tan, dizinin final bölümünde, bugüne kadar Öyle Bir Geçer Zaman Ki'de kamera önü ve kamera arkasında emeği geçen herkesi, son sahnede izleyici ile tanıştırmıştı. Ayrıca bu durum, Türk dizi tarihinde bir ilk olmuştu. Daha önce hiçbir dizide, teknik ekibin tümü kamera önünde yer almamıştı.
Ancak bu ilk, dizinin yapım firması olan D Yapım'a pahalıya patladı. Dizinin senaristliğini yapan Osman Coşkun Irmak'ın, kendisinden izinsiz yapılan ve hikayenin akışına uymayan bu değişikliklerden dolayı, D Yapım'a 100 bin TL'lik tazminat davası açtığı iddia ediliyor.
Senarist Osman Coşkun Irmak'ın, konu mahkemede olduğu için hiçbir açıklama yapmadığı söyleniyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Medya, 2013.11.07 17:47