Konyaspor kalecisi Serkan Kırıntılı, Fenerbahçe ile sahalarında 1-1 berabere kaldıkları maç sonrası yayıncı kuruluşa röportaj verdi.
Eski takımına karşı görev yapan Kırıntılı şunları söyledi...
- Son haftalarda en formda takımlardan biriydi Fenerbahçe. Biz de içinde bulunduğumuz durumdan çıkmak istiyoruz.
- Sahamızda olsak da zor maçtı. Öne geçtik, duran topa engel olamadık. 1 puan da ligin ikinci yarısı öncesi iyi diye düşünüyorum.
- En azından yerimizi korumuş olduk. İnşallah ikinci yarıya daha iyi başlayıp Konyaspor'u layık olduğu yere taşırız.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.12.23 23:07