Serengil, Seda Show'u "Avam bir durum var. Kalitesizlik hakim programda. Seda Abla'ya yakışmıyor." diyerek eleştirdi.
Cine 5'te yayınlanan "Kim Ne Dersin" programının sunucularından Seren Serengil, Seda Sayan ve Show TV'de sunduğu "Seda Sayan Show" için bomba yorumlar yaptı.
"SEDA SAYAN ÇOK AVAM"
Canlı yayın esnasında söz bu sezon ekrana hayli tatsız dönen Seda Sayan'a RTÜK tarafından verilen cezadan açılınca Seren Serengil şu yorumları yaptı: "Avam bir durum var. Kalitesizlik hakim programda. Dekor güzel ama içeriğinde kalitesizlik hakim. 20 yıldır televizyonda olan Seda Abla'ya yakışmıyor. Hiçbirimiz onun kadar uzun süreli bir yol izleyemedik.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2014.10.01 15:28