Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, Genk'e farklı mağlup oldukları maçın önemli açıklamalar yaptı.
UEFA Avrupa Ligi 3. maçında ağırladığı Genk'e mağlup olan Beşiktaş'ta Teknik Direktör Şenol Güneş açıklamalarda bulundu.
Siyah-beyazlı taraftarların maç içinde ve sonrasında takım, teknik heyet ve yönetime tepki göstermesine de değinen Güneş, "İlk yarı özellikleoyun formatı olarak düşündüğümüz şekilde oynamaya çalıştık. Rakip hızlı çıkan bir takım. Golü attıktan sonra oyun yapıları sebebiyle daha avantajlı duruma geçtiler. Bizim için kötü bir oyun, kötü bir sonuç. Rakip bizden daha iyiydi, daha güçlüydü, kazandı. Taraftarlar üzüntülerini de, sevgilerini de abartılı kullanabiliyor. Bu kulüp, yönetimiyle, başkanıyla, oyuncusuyla, taraftarıyla bir bütün. Sorumluluk takım adına benim. Geçmişte yapılan hataları konuşmak yerine bugün ne yapacağımızı konuşmak lazım. Teslim olup, yıkılıp, kaybettiğiniz maç sonrası savaşmayan bir takım olursanız bir takım olamazsınız. Bu maçın ardından daha fazla birbirimize sarılarak gitmemiz gerekiyor. Herkesin kulübün başarısı için çalışacağını düşünüyorum. Bu tip yanlışlar yaparsak daha kötü duruma düşeriz." ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.10.26 01:17