İstanbul takımlarının gündeminden düşmeyen tecrübeli oyuncuyla Recep Bölükbaşı bizzat görüştü.
Transferde adı sıkça İstanbul kulüpleriyle anılan Şener Özbayraklı için yeşil beyazlı yönetim görüşmelerini sürdürüyor. Tecrübeli kanat oyuncusunun 2016 yılında bitecek olan sözleşmesini uzatmak ve mukaveledeki `5 milyon TL`ye serbest kalır` maddesini kaldırma amacında olan yönetim kurulu, Şener`in takımdan kesinlikle ayrılmamasını istiyor.
TELEFONDA GÖRÜŞTÜLER
Bu konuda Şener`in istediği 3 milyon TL rakamını aşağıya çekmeye çalışan ve tecrübeli futbolcuyu mağdur etmeme uğraşında olan yeşil beyazlıların önümüzdeki günlerde menajerlerle tekrar biraraya geleceği öğrenildi. Bu arada Başkan Recep Bölükbaşı`nın Şener`le telefonda görüştüğü ve takımda kalmasını istediğini kendisine ilettiği bildirildi.
Kaynak:OLAY
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.06.12 09:31