MP Antalya ile anlaşan Semih Şentürk, 14 yıllık nöbetin ardından F.Bahçe'ye veda ediyor.
1999-2000 sezonunda PAF takımına transfer olduğu F.Bahçe'de bir kez gol kralı olan Semih, takımının ligde 5 şampiyonluğunu gördü. Süper Lig kariyerinde sadece Sarı-Lacivertli formayı giyen "Nöbetçi golcü", 205 lig maçında 56 gole imzasını attı. F.Bahçe kariyeri boyunca toplam 8 teknik adam gördü.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.07 00:15