Suriye'de Beşar Esad rejiminin düşüşünün ardından Bursa'da yaşayan Suriyeli sığınmacılar sokaklara akın etti. Şehreküstü'nde yaşanan insan kalabalığı trafiği tıkadı.
CEREN SÜMBÜL - MERVE DENİZ EKİCİ / BURSADA BUGÜN
Suriye'de 13 yılı geçen iç savaşın ardından Beşar Esad rejiminin düştüğü açıklandı. Haberi alan Bursa'da yaşayan Suriyeli sığınmacılar, Çarşamba bölgesi olarak bilinen Çırpan mahallesinde şenlik havası başlattı.
Suriyeliler, Şehreküstü meydanına kadar gerçekleştirdikleri yürüyüş nedeniyle Şehreküstü trafiğini felç etti.
POLİS ÖNLEM AMAÇLI TETİKTEHerhangi bir olaya karşılık acil müdahale için polis ekipleri tetikte bekliyor.
Edinilen bilgiye göre Çırpan mahallesinde silah sesleri duyuldu.
Bursa Bölge, 2024.12.08 11:42