Seda Sayan, önceki akşam arkadaşı Stelyo Pipis'in işlettiği Chanta adlı mekanda eğlendi.
Yeni albümünün stüdyo aşamasını tamamlayan Sayan, 'Mış Mış' adlı çıkış parçasını ilk olarak bu mekanda söyledi. Gece yarısı gittiği kulüpte sahneye çıkan Sayan, yeni şarkısıyla kulüpte bulunanlardan tam not aldı. Sayan'ın yanında sevgilisi Erkan Çelik de vardı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2014.08.25 10:13