Seda Sayan geçtiğimiz gün bir mekânda tam altı saat oturdu.
Seda Sayan geçtiğimiz gün bir mekânda tam altı saat oturdu. Önce Nur Yerlitaş'la oturan Sayan daha sonra annesiyle sohbet etti. Güneş'teki habere göre, bu sırada Sayan, mekânda bulunan Rıdvan Dilmen ve Selami Şahin'le de sohbet etti. Moralinin bozuk olduğu Sayan'ın sürekli telefonda konuşması dikkat çekti
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2012.04.08 12:26