Şebnem Ferah, önceki akşam Bostancı Gösteri Merkezi'nde konser verdi. Son albümü 'Od'dan şarkılar seslendiren Ferah'a, 6 bin kişilik seyirci orkestrası eşlik etti.
Şebnem Ferah, önceki akşam Bostancı Gösteri Merkezi'nde konser verdi. Son albümü 'Od'dan şarkılar seslendiren Ferah'a, 6 bin kişilik seyirci orkestrası eşlik etti. Ünlü şarkıcı, yaklaşık üç saat süren konserinde 'Bu Aşk Fazla Sana' parçasını söylerken konfetiler atıldı. Ferah'a sahnede; klavyede Ozan Tügen, gitarlarda Metin Türkcan ve Buket Doran eşlik etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.12.09 15:42