Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın başkanlığında, toplanan Bakanlar Kurulu sona erdi.
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Bakanlar Kurulu sonrası açıklama yapıyor.
Arınç'ın açıklamalarından satırbaşları:
- Cumhurbaşkanı'nın Bakanlar Kurulu'na toplantıya çağırma yetkisi vardır. Toplantı öncesi Başbakan, Cumhurbaşkanı ile başbaşa bir görüşme gerçekleştirdi.
- Cumhurbaşkanımızın açılış konuşmasıyla toplantı başladı. Cumhurbaşkanı, Başbakan ile arasında çekişme varmış gibi gösterenlerin yanlış iş yaptığını söyledi.
Güvenlik ve asayiş konuları gündem alındı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2015.01.19 21:10