Şanlıurfa Valisi Celalettin Güvenç, yerel seçimler öncesi AK Parti'den belediye başkan adayı olmak için görevinden istifa ettiğini açıkladı.
Celalettin Güvenç, İçişleri Bakanlığı'na istifasını sundu. Pazartesi günü AK Parti Genel Merkezi'ne giderek adaylık müracaatında bulunacağını söyleyen Celalettin Güvenç, kendisine telefonla ulaşan DHA muhabirine, "Şanlıurfa Valiliği görevinden istifa ettim. Pazartesi günü adaylık müracaatını yapacağım" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2013.11.30 13:33