Depremin ardından sel felaketinin vurduğu Şanlıurfa'da şebeke suyunun tekrardan içilebileceğine dair bir açıklama daha geldi.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, yaptığı açıklamada, şehirde yaşanan sel felaketi sonrasında veremedikleri şebeke suyunun bugün itibarıyla tekrar içme suyu değerlerine yükseldiğini belirtti.
"GÖNÜL RAHATLIĞIYLA İÇEBİLİRSİNİZ"
Şebeke suyunun gönül rahatlığıyla içilebileceğini vurgulayan Beyazgül, "22 Mart Dünya Su Gününde şehrimize tekrardan kaliteli içme suyunu temin etmenin mutluluğunu da ayrıca yaşıyoruz" ifadesini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.03.22 17:14