Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, sarı-lacıvertli takımın yarın Şampiyonlar Ligi'ndeki kuraya katılacağını söyledi.
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, UEFA'nın verdiği 2 yıllık Avrupa'dan men kararıyla ilgili açıklama yaptı.
Yıldırım, sarı-lacıvertli takımın yarın Şampiyonlar Ligi'ndeki kuraya katılacağını söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.18 14:16