Tayyar, dün Emine Erdoğan'a yaptığı terbiyesizlikle tepki çeken Kamer Genç ve muhtarları tehdit ettiği iddia edilen Sarıgül'le ilgili açıklamalarda bulundu.
"Kamer Genç gibi bir isimle arkadaş yada meslektaş sıfatıyla yanyana gelmekten hicap duyarım" diyen Şamil Tayyar yaklaşık 2 buçuk yıldır yürüttüğü görev boyunca kendisiyle aynı çatı altında bulunmaktan utandığını belirtti.
"PATOLOJİK BİR VAKA"
Herkesin sinirli anları, öfkeli anları, zaafları olabileceğini ancak normal olan her insanın yaptıklarından pişmanlık duyacağını ancak Kamer Genç'in geçmişine baktığınız zaman bunların anlık öfke sonucu olmadığını, karakteristik bir sıkıntı olduğunu söyleyerek durumu "Patolojik bir vaka" olarak niteledi.
BENİM İÇİN SIFIRIN ALTINDADIR
"Kamer Genç benim için sıfırdır, hatta sıfırın da altındadır" diyen Tayyar, "Üstadın (Necip Fazıl Kısakürek) deyimiyle Çukur Adam'dır" dedi.
SARIGÜL'ÜN İKİ YÜZÜ VAR
"Sarıgül'ün iki yüzü var" diyen şamil Tayyar, "Birincisi sıcak ve sevecen yüzü diğer yüzü ise kabadayı yüzü.." dedi.
İKİNCİ YÜZÜ GÖSTERİLMİYOR
Sarıgül'ün sermayenin yoğun olduğu bir yerde Belediye Başkanlığı yaptığını dolayısıyla sermaye ve medyayla da arasının iyi olduğunu söyleyen Tayyar, bu nedenle "Sarıgül'ün ikinci yüzü insanlara gösterilmiyor" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.11.27 18:58