SASKİ, Kaynarca ilçesine 2 bin metrelik yeni içme suyu hattı kazandırıyor.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), Kaynarca Sarıbeyli Mahallesi'nde başlatıldı.
Altyapı çalışmaları çerçevesinde bölgeye 2 bin metrelik yeni içme suyu hattı kazandırıyor. Bölgede özellikle yaz aylarında yaşanan su sorunları yeni hat ile çözüme kavuşacak.
Kaynak: IHA
Güncel, 2024.09.09 15:42