Sağlık Bakanı Fahrettin Koca Twitter hesabından paylaştığı videolarla "Dışarı çıkarken maske kullanmalısınız" uyarısında bulundu.
Sağlık Bakanı Koca, Twitter hesabından, sağlık görevlilerinin koronavirüsle mücadeleye yönelik uyarılarının yer aldığı bir videolar paylaştı.
'Birlikte Yeneceğiz' etiketiyle yaptığı paylaşımlarda bulunan videolu mesajlarında sırasıyla şu mesajları verdi:
"Biz, hastanelerde risk altındayız, maske kullanmak zorundayız. Ama risk artık yaygın. Dışarı çıkarken siz de maske kullanmalısınız. Koronavirüs'ü işte böyle yeneceğiz."
"Solunum yolu, kalp, tansiyon, diyabet gibi kronik rahatsızlığınız varsa, Koronavirüs karşısında zayıf olduğunuzu unutmamalısınız. Siz tedbirli olacaksınız, biz destek vereceğiz. Koronavirüs'ü işte böyle yeneceğiz. "
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2020.04.14 14:41