Sağlık Bakanı Fahrettin Koca Twitter hesabından paylaştığı videoda "Biz, hastanelerde görevimizin başındayız. Siz, evde kalmalısınız" uyarısında bulundu.
Koca, Twitter hesabından, sağlık görevlilerinin koronavirüsle mücadeleye yönelik uyarılarının yer aldığı bir video paylaştı.
'Birlikte Yeneceğiz' etiketiyle yaptığı paylaşımlarda bulunan videolu mesajında şu mesajı verdi:
"Biz, hastanelerde görevimizin başındayız. Siz, evde kalmalısınız. Biz hastaları tedavi ederek, siz evde kalarak, birlikte aynı amaca hizmet ediyoruz. Koronavirüs'ü işte böyle yeneceğiz." ifadelerine yer verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2020.04.14 12:06