Başbakan'ın elini öpmeye çalışan, özür dileyen Şafak Sezer'e sosyal medyada ilginç tepkiler gelmeye devam ediyor.
Gezi olayları esnasında başı çeken oyunculardan Şafak Sezer'in AK Parti iftarına katılıp Başbakan'ın elini öpmeye çalışması ve ondan özür dilemesi sosyal medyayı salladı. Şafak Sezer'in bu tavrı Gezi eylemcilerini hayal kırıklığına uğratırken, sosyal medyada amatör photoshop çalışmaları da daha ilk günden başladı. Sosyal medyada yayılan amatör bir photoshop çalışmasında Şafak Sezer jöleli saçlarıyla Samanyoluhaber mikrofonlarına konuşurken görülüyor. Bilindiği üzere, Yiğit Bulut jöleli saçlarıyla bir dönem alay konusu olmuştu. Öte yandan, Yiğit Bulut, Başbakan Erdoğan'a olan sempatisi nedeniyle en çok eleştirilen isimlerden biri durumunda. Yiğit Bulut son olarak, Erdoğan'ın Başbakanlık Baş Danışmanlığı görevine getirilmişti.
Özür dilediğini inkar etmeyen ünlü oyuncu Twitter hesabından fotoğraflar paylaştı ve üstüne de attığı tweet ile özrünü onayladı. Başbakan Erdoğan'ı sevdiğini dile getiren Şafak Sezer önce; 'Bir insanı sevmek döneklikse Ben başbakanımı seviyorum Ne ak partiden anlarım Nede siyasetten ... Kişileri sevmek emek ister' sözlerini paylaştı.
Erdoğan ile çekilmiş olan fotoğraflarını paylaşan ve iftara katıldığından dolayı tepkiler alan oyuncu daha sonra ise; 'Ne güzel ne güzel .En büyük faşizm. Bu sayfaya yapılandır. Bir yere gideceksem sizdenmi izin alacağım. Laf taşeronları' diyerek tapkilere cevap verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.07.23 00:25