KÜTAHYA'nın Tavşanlı İlçesi'nde Orman İşletme Müdürü Suat Göksel Gökçayır rüşvet aldığı iddiasıyla çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.
Tavşanlı İlçe Jandarma Komutanlığı'nın yaklaşık 4 ay süren teknik takibi sonucunda rüşvet aldıkları iddiasıyla Orman İşletme Müdürü Suat Göksel Gökçayır ile aynı kurumda görev yapan 2 kişi ve rüşvet verdiği öne sürülen bir kişi gözaltına alındı. Jandarma Komutanlığı'nda yapılan sorgulamalarının ardından Gökçayır ile 3 kişi adliyeye sevk edildi. Orman İşletme Müdürü Gökçayır çıkarıldığı nöbetçi mahkeme tarafından tutuklandı, diğer 3 kişi ise tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.04.30 20:35