Kasımpaşa Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, Spor Toto Süper Lig'in ilk 2 haftasında futbolcuların gösterdikleri performanstan dolayı mutlu olduğu söyledi.
Kasımpaşa Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, Spor Toto Süper Lig'in ilk 2 haftasında futbolcuların gösterdikleri performanstan dolayı mutlu olduğu söyledi.
Yeni sezon öncesi çok iyi oyuncularını kaybettiklerini de ifade eden deneyimli çalıştırıcı, "Elimizdeki kadroyu koruyup 4-5 tane oyuncu alabilseydik şu anda biz ligde Şampiyonlar Ligi'ne oynayan takımlardan bir tanesi olacaktık" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.09.07 18:07