Uğur Meleke, Beşiktaş TM Akhisar maçını değerlendirdi.
İşte, Uğur Meleke'nin ilk 45 dakikayla ilgili yorumları...
- Beşiktaş ilk yarıda kötü müydü, skorun nedeni ne?
- Kaçan bir penaltı var. Lens'in kaçırdığı iki net pozisyon var. Bir de Quaresma'nın kötü frikiği. Akhisar gibi kompakt durmayı iyi beceren bir takıma karşı bir devrede ancak bu kadar pozisyon bulabilirsiniz zaten. Beşiktaş'ın kötü oynadığını düşünmüyorum ben.
- Gol neden bulunamadı öyleyse?
- Penaltıyı Quaresma'nın atması yanlış tercih. Penaltıcılar genelde soğukkanlı oyuncular arasından seçilir, Portekizli bu iş için bence fazla duygusal. Vuruşunda da ciddiyet eksikti. Beşiktaş'ta sahada Cenk yoksa penaltıyı atacak adam Talisca olmalı. Hatta 34'teki frikiği de atması gereken adam Talisca'ydı. Sol ayaklar vurulamayacak kadar dar değildi açı.
- İkinci devrede değişiklik gelir mi?
- 60-65'e kadar değişiklik beklemiyorum, Beşiktaş biraz daha tempoyu artırır sadece. Gol bulunamazsa elbette Cenk girer ama Negredo gayet iyi oynuyor, onun çıkacağını sanmıyorum bu kez.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.11.17 21:31