Avrupa Şampiyonası'nda mücadele edecek A Milli Kadın Takımı, Fransa'da katıldığı özel turnuvanın ilk maçında ev sahibi ekibi 74-65 mağlup etti.
Letonya ve Sırbistan'ın 27 Haziran-7 Temmuz tarihlerinde ortaklaşa düzenleyeceği 2019 FIBA Kadınlar Avrupa Şampiyonası'nda mücadele edecek A Milli Kadın Takımı, Fransa'da katıldığı özel turnuvanın ilk maçında ev sahibi ekibi 74-65 mağlup etti.
Karşılaşmanın ilk yarısını 37-29 önde tamamlayan milliler, karşılaşmayı da 74-65 kazandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2019.06.15 00:21