Galatasaray eski oyuncusu Lukas Podolski, Florya'dan kendisine yollanan video için cevap yolladı.
Galatasaray eski oyuncusu Lukas Podolski, Florya'dan kendisine yollanan video için, "Kulübümden gelen güzel mesajlar beni çok mutlu etti❤ Sizi çok özledim👍🏻 #cimbom 🦁" mesajını paylaştı.
Alman yıldız, Galatasaray'dan ayrıldıktan sonra Japonya takımlarından Vissel Kobe ile sözleşme imzalamıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.11.13 17:56