Spor Toto Süper Lig'de 2012-0213 sezonunda geçerli olacak olan Süper Lig Statüsü yürürlüğe girdi. Buna göre, Süper Lig 18 takım arasında çift devreli lig usulüne göre oynanacak ve Play off olmayacak..
Türkiye Futbol Federasyonu yeni sezon öncesinde merak edilen lig statüsü hakkında açıklama yaptı.
TFF'nin resmi internet sitesinden yapılan açıklamada, play-off sisteminin oynanmayacağı belirtildi.
Müsabaka sisteminde, "Süper Lig 18 takım arasında çift devreli lig usulüne göre oynanır. Sezon sonunda Süper Ligde 16, 17 ve 18'inci sıraları alan 3 (üç) takım TFF 1. Ligine düşer" denildi.
Bu açıklamanın ardından play-off sistemi resmen kaldırılmış oldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.07.12 17:21