BİNGÖL'ün Genç İlçesi Servi Beldesi'nde demiryolu inşaatını basıp, 2 iş makinesini ateşe veren PKK'lılar kaçırdığı 2 işçiyi serbest bıraktı.
Genç İlçesi Servi Beldesi'nde demiryolu inşaatını önceki gün akşam saatlerinde basan bir grup silahlı PKK'lı, 2 kamyonu ateşe verdikten sonra işçiler İbrahim Karagöz ve Sadullah Gündü'yü yanlarına alarak kaçtı. PKK'lılar, saat 16.00 sıralarında kaçırdığı 2 işçiyi, Genç İlçesi kırsalında serbest bıraktığı öğrenildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.08.26 00:47