Eskişehirspor, daha önce Bursaspor'da forma giyen ve daha önce anlaşmaya vardığı Şilili golcü Sebastian Pinto ile 3 yıllık sözleşme imzaladı.
Eskişehirspor Kulübü'nün internet sitesinde yapılan açıklamaya göre Pinto, sağlık kontrollerinin ardından Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nde düzenlenen törende, kendisini 3 yıllığına siyah-kırmızılı renklere bağlayan sözleşmeye imza attı.
Spor Toto Süper Lig'de daha önce Bursaspor forması da giyen 29 yaşındaki forvetin, ülke milli takımında 4 kez görev yaptığı belirtildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.08.23 18:39