Pınar Karşıyaka Antrenörü Ufuk Sarıca, cumartesi günü seyircisiz oynanacak maçta Torku Konyaspor'u yenerek Play-Off'u garantileme yolunda bir adım daha atmak istediklerini söyledi.
Sarıca, rakip takımın düşme hattında olduğunu hatırlatırken "Rakibimizin kümede kalma çabasına karşılık biz de Play-Off'u garantilemek ve daha üst sıralarda ligi bitirmek için kalan maçları kazanmak amacındayız" diye konuştu. Sezon başından bu yana sakatlıklar nedeniyle tam takım olamadıklarını belirten Sarıca, şöyle devam etti:
"Wright'ın durum belli değil, oynama ihtimali var. Abercrombie'nin sakatlığı var ancak oynayabileceğini düşünüyorum. Rakiplerimiz 6 yabancıyla sahaya cıkarken biz 2 aydır 4, bazen 3 yabancıyla oynuyoruz. Bu şartlara rağmen sahada en iyi mücadeleyi yapmaya çalışıyoruz. Konyaspor önünde seyircisiz oynayacağımızı düşünürsek zor bir karşılaşma bizi bekliyor."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.14 13:33