Fenerbahçe Teknik Direktörü Pereira'ya göre, G.Saray maçının ertelenmesi dezavantaj değil..
KRİTİK karşılaşmalara sadece taktik olarak değil, psikolojik olarak da takımı çok iyi hazırlayan F.Bahçe Teknik Heyeti'nin G.Saray derbisine de bir özel çalışma yaptığı ortaya çıktı. 2-0 kazandıkları Beşiktaş maçından önce oyuncuların ailelerinin motive edici konuşmalarının yer aldığı bir klip hazırlatan sarı-lacivertliler, geçtiğimiz pazar günü de sürprize imza attı.
GEÇMİŞ dönemde ezeli rakipleri G.Saray'la oynadıkları karşılaşmaların görüntülerinin yer aldığı bir barkovizyon gösterisi sunan teknik heyet, goller ve sevinçlerin yer aldığı bu kliple sarı-lacivertli futbolcuları ateşledi. Teknik patron Vitor Pereira da "Siz de bunu yaşayın" sözleriyle öğrencilerine seslenirken, maçın ertelenmesinin ardından yaptığı ilk yorum ise "Bu hazırlıkların hiçbiri boşuna gitmedi" oldu.
MAÇ eksiğiyle lider Beşiktaş'ın 4 puan gerisinde olmalarının kendilerini etkilemediğini belirten Portekizli, sezonun kalan haftaları için de oldukça iddialı konuştu.
İşte Pereira'dan inciler: "Derbi için yaptığımız hazırlığın üzerine koyarak ertelenen derbide yine yüksek motivasyonla çıkacağız. Amacımız Arena'da 3 puandı, bu artık kaçınılmaz oldu.
'GERÇEKLER DEĞİŞMEZ'
ŞAMPİYONLUĞUN en büyük adayı hâlâ biziz. Bu gerçeği hiçbir şey değiştiremez. Hem derbiyi kazanacağız hem de diğer takımlarla oynayacağımız karşılaşmaları. Bu takımın potansiyeli çok yüksek. Avrupa'dan elenmiş olmak tabii ki kötü ama bunun pozitif yanlarını gün yüzüne çıkarmaya çalışacağız. Daha çok dinleneyeceğiz, bu sayede daha diri kalıp sahada istediklerimizi çok daha rahat yapacağız."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.23 10:02