Bilecik ili Pazaryeri ve Köyleri Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği'nce, Muharrem Ayı'nda düzenlenen "Aşure ve Birlik Günü' nde Bursa'da yaşayan hemşeriler, vatandaşlar bir araya geldi.
Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin'inde katıldığı aşure gününde konuşan Bilecik ili Pazaryeri ve Köyleri Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Bahri Turan, amaçlarının milli, manevi ve insani değerleri ön plana çıkartmak, beraberliği sağlamak olduğunu söyledi. Bu nedenle aşure ve birlik gününü birlikte kutladıklarını kaydeden Turan, "Yüce yaratanın hikmet ve rahmetine mazhar olmuş, zaman dilimlerinden biri olan Muharrem Ayı'nı, Aşure ve Birlik Günleri yaparak ortak değerlerimizi paylaşıp ön yargıların yıkılması ve kardeşliğimizin pekişmesine gayret sarf ettik" dedi. Derneğin Ortabağlar Mahallesi Mimar Sinan Bulvar'ındaki lokalinde yapılan aşure gününe katılımın yoğun olmasından dolayı yönetim kurulu olarak çok mutlu olduklarını dile getiren Turan, aşure ikramına katılan, hemşerilerine, siyasi partilerin değerli temsilcileri, hemşerileri olan işadamı Kamil Ceylan'a teşekkürlerini sundu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.12.02 13:26