Kasımpaşa'nın yeni transferi Ezequiel Oscar Scarione, İstanbul'u ve kulübün tesislerini çok beğendiğini söyledi.
Kasımpaşa'nın yeni transferi Ezequiel Oscar Scarione, İstanbul'u ve kulübün tesislerini çok beğendiğini söyledi.
Arjantinli futbolcu, kulübün internet sitesinde yer alan açıklamasında, İstanbul'un müthiş bir şehir olduğunu belirterek, "Şehrin merkezinde stat var. Daha önceden gördüğüm statlar hep şehir dışındaydı ama Kasımpaşa'nın stadı çok güzel bir yerde. Burayı tercih etmemde en büyük etken kulübün profesyonelliği oldu" değerlendirmesinde bulundu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.01 14:55