Sunucu Özlem Yıldız, bir AVM'de gazetecilerle kısa bir sohbette bulundu.
Sunucu Özlem Yıldız, önceki gün İstinyePark'ta objektiflere takıldı.
Çok yorgun olduğunu söyleyen Yıldız, hafta sonu 16 saatlik bir program sunduğunu söyledi.
Yıldız, "Sanırım bir rekordur. Yoruldum ama güzel bir program oldu" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2019.03.14 09:16