Geleneksel olarak her yıl Yıldırım İlçesi'nde farklı noktalarda aşure dağıtımı yapan Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin dün de personeline aşure ikram etti.
Aşure kazanının başına geçerek sıraya giren personeline tek tek aşure sunan Başkan Keskin, "'Göreve geldiğimizden bu yana 'Ben yok biz varız' anlayışı ile birlik ve beraberlik içinde personelimizle başarılı çalışmalara imza attık atmaya da devam edeceğiz" dedi. Yıldırım Belediyesi Hizmet Binası girişinde iki ayrı noktada kurulan masalardan dağıtılan aşure, aynı zamanda belediyeyi ziyarete gelen Yıldırımlılar'a da ikram edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2013.11.26 13:40