Şarkıcı Gülşen, önceki gün Bebek'teydi. Gazetecilerle ayaüküstü röportaj yapan Gülşen, "Bu aralar çok yoğunum, 22 Eylül'de Harbiye Açık Hava Tiyatrosu'nda konserim olduğu için yoğun bir şekilde o gecenin provalarını yapıyorum" dedi.
Şarkıcılığın yanı sıra meslektaşlarına verdiği bestelerle de bilinen Gülşen sözlerini şöyle sürdürdü: "Bestelerim konusunda çok titizim. Çünkü o beste, alan arkadaşın geleceği olacaktır. Beste kötü olur ve şarkı tutmazsa sanatçı da başarısız görünür, o yüzden bestelerimi yazarken çok dikkat ediyorum. Özel istek üzerine beste yapmıyorum".
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.09.18 13:55