Bursaspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, karşılaşma sonunda mağlubiyeti yorumladı.
Ziraat Türkiye Kupası 4'ncü tur maçında sahasında 1461 Trabzon'a ikinci uzatma devresinin son anlarında yediği golle boyun eğerek veda eden Bursaspor büyük şok yaşadı.
Karşılaşma sonunda düzenlenen basın toplantısında değerlendirmelerde bulunan Bursaspor Teknik Direktörü Samet Aybaba şu ifadeleri kullandı: " Oyunucu ciddiye alacaksınız. Hnagi ligden, ya grubundan maça çıktığınız nemli değil. Tek ömnemli olan maçı kazanmak. Elimizdeki oyuncuları sahaya sürdük. Hiçbir şey yapmadılar. Takımda 11'de yer almayan oyuncular şansı kullanamadılar. Oyuncular vermek istediğimiz mesajı alamadı. Bazı oyuncular maalesef mesajları alamadı. Onlar artık takımdan daha da uzaklaşacak. Belki antrenmanda yer alacak ancak sahada kendileri forma şansı elde edemeyecek. 1461 Trabzon'u kutluyorum. Genç çocuklar, aslan gibi koşuyorlar, mücadele ediyorlar, futbol böyle olması gerekiyor."
Israrla tribünden gelen baskılar vardı. Kötü bir diyaloğa girdik, girmemem lazımdı. Oyuncu değiştirmem için sürekli ısrar ettiler ancak olmaması gerekiyordu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.10.30 23:14