Selahattin Taşdöğen oynadığı filmlerden parasını alamadığını söyledi, ortalık karıştı. Taşdöğen'in rol aldığı filmin yapımcısı oyuncuya yanıt verdi
Ünlü oyuncu Selahattin Taşdöğen isyanlarda. Geçtiğimiz gün, "Unutamadığım filmlerim oldu. Parasını alamadığım için unutamadım o filmleri" diyen Taşdöğen, yapımcılara veryansın etti. Taşdöğen, "Nene Hatun, Yedi Kocalı Hürmüz, Kubilay gibi filmlerden paramı alamadım. Nene Hatun'da hem dekor yaptım hem oynadım. Sette tam 4 ay çalıştım, para vermediler" dedi.
YAPIMCI: ÜCRETİNİ NAKİT OLARAK ALDI
Taşdöğen'e Nene Hatun'un yapımcısından yanıt geldi. Yapımcı Sebahattin Kat, Taşdöğen'i yalancılıkla suçlarken, "Selahattin Bey yalan söylüyor. Bizim filmimizde hem oynadı hem de filmin sanat yönetmenliğini yaptı. 70 bin TL'lik ücretini de nakit olarak aldı. Sette o kadar insana ihtiyaç olmamasına rağmen 20 dekorcu getirdi. Günlerce onları setimizde ağırladık. Verdiği sözleri de yerine getirmedi. O yüzden filmimizin çekimleri iki hafta uzadı. Ben hem maddi hem de manevi olarak zor duruma düştüm. Bana yaşattırdıklarına rağmen kalkıp da konuşması beni çok üzdü" dedi.
HABERTÜRK
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2012.04.05 16:51